Infolinia Bank Pekao S.A.

28 maja
14:19 2017

Kontakt banku z klientem jest równie ważny jak realizacja planu biznesowego. Gdyby nie klienci, nie byłoby biznesu – dlatego banki powinny dbać o klienta i wsłuchiwać się w jego opinie i sugestie. Infolinia pomaga w takich kontaktach.

Biuro Obsługi Klienta jest ważną komórką w strukturze banku, bowiem służy do masowego kontaktu banku z klientem przy użyciu takich narzędzi jak telefon czy komputer. Klienci łączą się z konsultantami banku telefonicznie, najczęściej poprzez infolinię. Z infolinią łączyć się również można za pośrednictwem Skype’a. Jak widać, wszystkie ścieżki wiodą do infolinii, za pośrednictwem której można składać swoje dyspozycje oraz zasięgać informacji.

Infolinia w Banku Pekao SA

Bank Pekao SA nie jest wyjątkiem wśród banków i również posiada infolinie. Nie jedną, ale kilka – dotyczących na przykład produktów i usług bankowych, podstawowych informacji o banku, nowości i aktualności, a także obsługi kart płatniczych oraz klienta zagranicznego. Bank Pekao SA ma bardzo rozwiniętą działalność związaną z obsługą klienta, dzięki czemu osiąga wymierne efekty.

Infolinia produktowa

Bardzo istotne jest przekazanie klientom informacji o produktach i usługach bankowych, a w razie potrzeby – podjęcie interwencji. Klienci często mają zastrzeżenia do funkcjonowania banku i jego oferty produktowej, a nie mają czasu, by iść do banku i czekać w kolejce, aż zostaną obsłużeni. Infolinia pomaga w takich interwencjach. Warto podkreślić, iż jest to obsługa najczęściej całodobowa, trwająca siedem dni w tygodniu. Dotyczy to przede wszystkim Infolinii Funduszy Inwestycyjnych. Numer telefonu tej infolinii dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych to: 801 365 385, natomiast dla osób dzwoniących z zagranicy lub telefonów komórkowych: (42) 68 38 232.

Informacje o gotówce

Bank Pekao już od dawna lansuje swój sztandarowy produkt gotówkowy, czyli Pożyczkę Ekspresową. Wiele można dowiedzieć się o tej pożyczce, a także o innych produktach ze strony internetowej banku. Takich informacji można zasięgnąć również przez telefon. Infolinia Pożyczki Ekspresowej czynna jest w dni robocze od 9.00 do 21.00, natomiast w niedziele i święta od 13.00 do 18.00. Należy dzwonić pod numer 801 325 325 (dla telefonów stacjonarnych) albo (42) 68 38 683 – dla telefonów komórkowych i zagranicznych.W przypadku innych produktów infolinia czynna jest codziennie od 7.00 do 22.00.

Obsługa kart płatniczych

Inna infolinia poświęcona jest kartom płatniczym – wraz z przybywaniem kart na rynku interwencji dotyczących tego produktu jest coraz więcej. Bank Pekao zdecydował się na odrębną infolinię o numerze 801 324 324 dla telefonów stacjonarnych oraz (42) 68 38 324 i (22) 59 12 324 dla telefonów komórkowych i zagranicznych. Infolinia czynna jest całą dobę. Istnieje też osobna infolinia do zastrzegania kart płatniczych: 800 120 016 dla telefonów stacjonarnych oraz (42) 68 38 316 i (22) 50 12 316 dla klientów łączących się z telefonów komórkowych i z zagranicy.

Pozostałe infolinie

Oczywiście, to nie wszystkie infolinie, jakie w Banku Pekao istnieją. Są jeszcze: infolinie obsługujące serwis Pekao24, infolinia biznesowa, obsługująca klientów Domu Maklerskiego, dotycząca rachunków, a także infolinia biura reklamacji. Jak widać, to bardzo rozbudowany kontakt z klientem, chyba jedyny w swoim rodzaju na tym rynku. Warto zaglądać na stronę internetową tego działu i w razie potrzeby kontaktować się z bankiem.